Snart snart

Åh, jag har suttit och tänkt halva natten på de här med el i huset. jag blir inte klok.. Kommer inte fram till något. vad är de genomsnittliga priset för uppvärmning och hushållsel i ett nybyggt tyr? Ligger de runt 1000 lappen?

Nå väl, ska hoppa in i duschen och sen gå hem till min kompis. Kl 14 blir de hämta barnen från dagis. Nu e jag "lång" ledig, till fredag =) Och på lördag ska vi ha barn- och hundvakt.. Dvs vi ska äta god mat, umgås med härliga vänner. Slutar nog med en utgång. Alla med småbarn vet precis vad jag pratar om när jag säger att egentid tillsammans är något man får ta vara på stunden. Precis det ska jag göra =)

Trevlig förmiddag!

Kommentarer
Postat av: Susann

Hej! Kanske kan jag hjälpa dig? I Stockholm har modellen Tyr en genomsnittlig uppvärmning på 5700 kWh/år. Hushållsel tillkommer då ,på siten energirådgivningen kan du enkelt göra en egen kalkyl för hushållsel: http://iis.energiradgivningen.se/misc/www/kalkyler/hushall/hushall.aspx

Hälsar
Susann

Svar: Tusen tack, jag ska kolla in det =)
Jenny Mangs Loftén

2012-11-20 @ 09:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu