Snart helg

Åh det ska bli så skönt med helg, dels för att jag och sambon ska få roa oss utan barnen en kväll. Ska bli roligt =) 
 
Idag har jag båda barnen hemma från förskolan, så vi trippade hem till min kompis så barnen fick leka med hennes dotter. Men nu är vi hemma igen och har ätit lite lunch, köttfärsås med pasta. Leo sover och William tittar på en film så jag passar på att skriva lite när jag ändå har tid över.
 
Svar på frågor lista: 

Har du någonsin..
Ätit sushi: Nej, men skulle vilja prova
Stått på scen: scen och scen, ja när man gick i skolan
Blivit dumpad: Ja, det har jag
Varit med om en bilolycka: Nej och hoppas jag slipper
Klättrat i bergen: Nej.
Sett vita huset: Inte i verkligheten men på bild ;)

------------------------------------------------------------------------


Antingen eller..
Kallt eller varmt: Varmt
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Snö
Ull eller bomull? Bomull, ull sticks så mkt
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Historia eller vetenskap: Båda är intressanta
Matte eller engelska: Matte


--------------------------------------------------------------------------------


Inom de senaste 48 timmarna..
Haft seriöst samtal: Nej
Kramat någon: Ja, mina barn
Samsats med dina föräldrar: Nej
Bråka med en kompis: Nej
Gjort en tjänst: Nej inte tjänst sådär, men passat ett barn medans mamman gick ut med hunden.
Fått en komplemang: Nej, tror inte det, de får man allt för sällan ;)

--------------------------------------------------------------------------------

Antigen eller...
Blond eller Brunett: Båda
Blåa ögon eller Bruna ögon: Blå
Vanilj eller Choklad: Choklad
Hund eller Katt: Hund självklart
Lip-stick eller Lip-gloss: Lipgloss
Rock eller Rap: Rock
Rosa eller Lila: Oj svår fråga, är inte så förtjust i såna färger men rosa får jag väl säga.
Tv eller Dator: Dator
CDs eller Radio: Radio
Basket eller Fotball: Fotboll
Äpple eller Apelsin: Apelsin
Morgon eller Kväll: Kväll
Kyckling eller Kalkon: Kyckling 
Berg-och-dalbana eller Vattenbana: Vattenbana, är så höjdrädd
Guld eller Silver: Guld
Nike eller Adidas: Nike tror jag
VH1 eller MTV: MTV
Vinter eller Sommar: Sommar
Gå eller Springa: Gå
Stranden eller Bergen: Stranden
Stan eller Landsbygd: Det beror på, hemma känns tryggare och lugnare på landsbygden medans stan för shopping.
Stjränor eller Månen: Stjärnor
Sko eller Sandal: Sko
Bad eller Dusch: Båda
Syster eller Broder: Båda
New York eller California: Aldrig varit i Usa överhuvudtaget så det kan jag inte svara på ;)

 

Nu fördrev jag tiden litegran. Undra om man ska ta sej en powernap medans barnen vilar =) 

 
Bland det finaste jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu