Oj oj oj

Idag har mina stackars muskler fått jobba. Det var inte bara en garderob kompisen skulle kasta. Utan typ 8 st, sen en massa andra saker. Jag är så mör och trött i kroppen. När jag trycker på tanjenterna skakar hela händerna haha.. Kommer få smaka på träningsvärk i både ben och armar imorgon vill jag lova. haha

Igår när jag hjälpte min kompis Kitti och möblera om så fick jag en hårmunk som jag letat sååå länge efter =) Så idag provade jag den. Resultatet: 
Häftigt, ellerhur? ;)

Nåväl, jag har hittat 2 juniorsängar till barnen som jag ska hämta ikväll med min pappa (dom får stå i min pappas garage tills vi får flytta in i huset). Leo har fortf sin spjälsäng, och han börjar ju bli en stor kille så då får man ny säng =) Begagnat är ju också så bra, tänk vilket bra pris jag kom över.. Varför köpa nytt när man får så mkt mer för pengarna när man köper second hand? När saker dessutom är i bra skick så tycker inte jag att det spelar ngn roll. Visst, jag skulle väl inte gå på second hand och köpa underkläder eller såna saker men prydnader, en del kläder, möbler osv.. Det är ju bara bra, dessutom sparsamt mot miljön ;)
Tradera och blocket, vilken hyllning jag ger dom nu! hehe..
 
Här har ni bild på sängarna jag ska köpa. (båda är likadana)
Dom finns inte att köpa längre på ikea, men det jag mest älskar med sängarna är just molnformningen på kanten. Där hade jag faktist tänkt sätta ngn fin väggdekor (om jag hittar ngn som passar in på söm och barn) någon liten sov ramsa kanske. Vi får se, ska först se på ullaren om dom har något. Annars blir de tradera ;) 
Som sagt tradera is the shit..
 
Snart blir de hämta barnen från förskolan. Först några till måsten, Hänga tvätt och plocka ur diskmasiknen. Usch...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu