Myser med Chanel

 
 
 
 
Det gick bra att möblera om hos min kompis. Hennes dotter blev jätte glad när hon kom hem från skolan. =) Härligt, alltid lika roligt att göra en annan människa glad..
 
Just nu sitter jag och minsta hunden och myser, jag i min lila jumpsuit och hon matchar med sitt halsband ;) 
 
Imorgon blir de lämna barnen på förskolan och sedan bege sej till min killkompis och hjälpa han att kasta massa saker i en kontainer som placerats ut på hans gård. Kommer säkert ha träningsvärk efter imorgon. 
 
Har fått in en del nagelbokningar nu i veckan =) Vad roligt. Så nu blir många tjejer fina om händerna till helgen ;) 
Vill du oxå få fina naglar? Jag har en sida på fb som heter Göra naglar. Kika in där om du vill se några av mina kunders naglar, och info finner du även där.
 
Nej nu blir de hoppa ner i bingen och sova. Måste vara stark för att orka med morgon dagen ;)
Natti natti
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu