Lördag

 
Denna helg är min jobbhelg, dvs att jag börjar jobba om 2 h. 
Har ändå hunnit med en del idag. Familjen åkte iväg till mediamarkt söder nyöppnade vid scaniarinken. Handlade inget men fick upp mycket planer om framtida köp. Typ en ny dator, tv och bio systems högtalare. 
Efter de for vi till hem ljuva hem som ligger i Järna. Hittade massa fina saker och små detaljer. Men köpte inget direkt (köpte en ägg klocka och william fick glitter spray till håret) då jag ändå ska till Ullared den 29:de.  
 
Nu blir de passa på och vila innan jobbet. För imorgon blir de inte sova ngt efter jobbet då det kommer en familj och vill titta på våran lgh. 
Imorgon kväll blir de sista twilight filmen på bio. Ska gå med två känner. Äntligen, som jag längtat :) 
 
trevlig kväll på er alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu