Lite förfriskad

Hade fullt upp hela dagen igår. Från att jag kom hem från jobbet tills att kvällen avslutades kl 4. 
Vi hade en trevlig middag hos grannen. Åt god mat och god dricka.
Såhär i efterhand var den nog för god för mej, då jag är så bakfull idag. Usch.. Men vi dansade ute på krogen och jag hade kul. Nu tar de ett tag innan de blir av igen. Nu blir det full sattsning på huset och allt annat runt omkring.
 
Har ialf en sak att se fram emot denna vecka som kommer. Torsdag besöker jag Ullared. Åh vad roligt!
 
Nej nu ska jag se på tv och mysa med min karl. 
Trevlig söndag kväll.

Psst.. du missar väl inte Solsidan kl 20.00 på 4:an?
 
 
Inte så pigg tjej tidigare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu