Inomhus

Jag såg nu att allt jag skrev igår bara flöt ihop. Hm.. Ser inte så roligt ut men hoppas ni kan läsa de ialf =)
 
Har precis lämnat barnen på förskolan, Tänkte packa lite senare idag, inte alls nå roligt väder att vara ute i ändå. Och inte ha hund heller för den delen. Men jag hoppas på att plusgraderna fortsätter att regera fram till julafton för då bör snickarna fått upp takpannorna på taket ialf ;)
 
Det händer inte så mycket just nu, man jobbar, äter, sover.. Ibland får man tråkiga besked, som jag fick igår. Inget jag vill dela med mig av just idag. Men det gör ont att tänka på det. Jag säger bara Fuck cancer!
 
Har ni sett filmen kodnamn Lisa, sista filmen av Johan Falk filmerna? 
Jag rekomenderar den stark! SÅÅÅÅ bra.. Bland dom bästa svenska filmerna jag har sett. 
Har för mej att den ska gå på bio i början på Februari. Jag säger bara: SE DEN PÅ BIO! 
GRYM!
 
Imorgon är den roliga dagen kommen, ULLARED! Som jag har längtat och längtat. Nu hoppas jag att plusgraderna regerar som sagt och att bilderna håller sej undan imorgon. Inga bilköer för att folk ska krocka och grejer. Det har vi inte tid med. Här ska shoppas =)
 
Nej om man ska ta sej i kragen och börja packa lite då. 
 
                                                            

Lillfisen söker värme. Gosigare hund får man leta efter.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu