Genomskinliga tippar

 
Gjorde naglar på en vän idag, skulle egentligen göra på 2 tjejer men den ena fick förhinder då hennes son fick magsjukan. Trist men det är så som mamma.. Men istället passade jag på att göra naglar på mej själv när jag ändå hade packat upp allt. Jag tog genomskinliga tippar, med slitter som jag strödde in i gelen. Resultatet =) (lite kletiga på bilden men de är oljan jag precis hade satt på)
Så nu är händerna redo för fest imorgon hehe.
 
Snart ska jag bege mej till mitt ordinarie jobb. Börjar kl 16 och slutar kl 8 imorgon bitti. 
Vad gör ni en fredag som denna? Ska alla på SHM idag? 
 
Trevlig fredag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu