Dött

Jag har inte dött, det blev bara inget tillfälle att skriva igår då vi åkte så tidigt igår och jag var för trött för att skriva när jag kom hem igår kväll..
 
Ullared ialf, där var jag igår. Och jag är mycket nöjd med mina inköp. Kan visa er någon dag men inte just nu, har inte plockat upp de ännu. Men det blev en del julklappar. Nu är jag helt färdig =) Skönt! 
 
 
Kundvagnens nummer, utifall jag skulle tappa bort den. Det var en del som gjorde de kan jag säga. Hela tiden ropade dom upp i högtalarna om vagnar som försvunnit osv. Tänk dej att du har shoppat i 4 h och sen försvinner din vagn och du måste börja om. Gah jag skulle bli tokig. Tur att jag klarade mej.
Resan gick ialf hyfsatt smidig. Det tog 5 h och 17 min dit och det tog ca 5 h 20 min hem (och då stannade vi och åt middag också) förstår inte hur de gick till. Dessutom var det mörkare och halare påvägen hem men ändå så tog de ungefär lika långtid. Men det var skönt att få komma iväg för en dag och slippa tänka på all stress kring huset, flytten, barnen, hundarna osv.. Jag är mycket nöjd.
 (Från Jönköping och neråt är de snöfritt och såfort man kom förbi gränna kom snön. Ett tips för er som ska åka idag)
 
 
Såhär trött såg jag ut igår när jag stod i kassakön, som förövrigt också gick förvånansvärt fort med tanke på hur många julklapps handlare de var där. 
 
Nu är barnen lämnade på förskolan. Jag har ätit frulle och ska snart börja slå in presenter och julklappar så allt är färdigt. Skönt att få släppa de =)
 
 
Trötta barn påväg till dagis. Idag fick dom åka pulka dit. Det var MYCKET uppskattat haha.. Leos första pulka tur.
 
Kommer jag någonsin komma i julstämning iår när jag inte får pynta eller något?
Får lyssna på denna låt 100 ggr så kanske ;)
 
 
Trevlig Fredag allihopa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu