Sent inlägg

Jag ser att ni tittar in även fast jag inte skrivit något. =)
 
Haft fullt upp sen jag gick av imorse. Vart förbi huset och storhandlat julmat till julafton. Har gjort mina naglar jul fina också. Sen har vi haft en barndomsvän och hennes kille på besök nu på kvällskvisten. Druckit lite gott och umgåtts. Jätte mysigt =) 
 
Takpannorna är i stortsätt helt uppe nu och dom håller på med inneväggarna på vinden. Yeay, så imorgon ska vi bjuda grabbarna på taklagstårta. =)
Tror ni dom blir glada?




 
Nu skriker sängen efter mej. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu