Öroninflammation

Var iväg och köpte lite vit färg idag på förmiddagen. Hade tänkt måla vårat nyckelskåp så den passar i våran hall. :) ska visa er före och efter bilder så snart jag börjat. Så svårt att få kvällarna att räcka till bara.

Fick hämta William tidigare från dagis idag då han klagat på öron ont hela dagen. Stackaren. Jag är själv ett öron och hals barn så jag vet hur ont det gör. Och de värsta är att såfort man fått de 1 ggn så får man de skit lätt sen. Ialf jag. Och William verkar ha ärvt de av mej :(

Nu på eftermiddagen kom en kompis förbi och toppade håret på mej. Så nu mår håret bättre igen. Har även hunnit handla lite som vi ska ha med oss imorgon då vi ska ha knytis middag med sambons syskon + respektive och alla barnen. Ska bli trevligt. :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova. För de blev de inte mycket av inatt.

Sovgott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu