När huvudet skriker

SOV!
Då trotsar vi och hoppar in i en varm dusch. Ska sen hem till min kompis och umgås lite. Jag känner verkligen hur jag stänger ut en del vänner just nu. Jag är bara hemma och göra massa måsten eller bara tar de lugnt då man ej sover så bra på nätterna. Så för er vänner som läser min blogg, jag ska ta tag i er så snart allt lagt sej lite. Hoppas ni förstår=)
 
Fick nyss syn på vädret på tv. vad tror ni kommer ske imorgon? Jo snöa så in i h-vete.. Va f*n, nu får de sluta och bli plus grader. Jag vill inte ha mer förrän till julafton. Inte nu. 

Nog med klagande.. Ikväll blir de dags för julbord, gud så mysigt! Längtar.
 


Kallt 15 minus grader. Och ögonen har två blåtiror, det är inne såhär års. Inte sant? ;)
 
Kolla lite på gamla bilder från datorn och tänkte dela med mej lite. =)




Williams första julafton. 24/12-2009

William sommaren 2010

Sommaren 2010, ville ha tofs som mamma

William och Leo vintern 2011

Vintern 2011, Leo har precis lärt sej att sitta

Sambon fick en jordgubbstårta i våras när han fyllde år (Maj 2012)
Sambon vintern 2011


Kommentarer
Postat av: sanne

Hallojsan!

Det ska blisåå spännande att följa ert bygge och hur du sen skall inreda ert hus!
Min bästa vän bor i ett Älvsbyhus som de byggde på mörkö för tre år sedan..det är ett jättefint hus!

Ha det gott! Kram sanne

Svar: härligt, roligt att höra. Ja dom är stilrena och precis i min smak =)
Jenny Mangs Loftén

2012-12-04 @ 19:55:28
URL: http://anglarnashus.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu