Lussebullar


Gick av imorse klockan 8, då var det bara att gå hem och ta hand om William som har vart hemma från dagis idag. Då han hade feber igår och öronont. Men var feberfri när han skulle sova igår och hade inte ont. Men fick vara hemma idag och ha en feberfri dag hemma. Och då passade vi på att baka lussebullar. 
 














I allt bakade beställde han pannkakor, snäll som man är så började jag steka pannkakor också. 



Nu ska jag snart börja laga mat, det får bli wok (nudlar, grönsaker och kyckling) så himla gott. William och Leo är nog inte så hungriga då dom tryckt i sej lueebullar så de sprutar snart ur öronen på dom.
 
När jag och william var på affären idag så passade jag på att köpa nougat och blockchoklad. Jag ska göra julgodis sen när tiden och orken finns. Så himla gott och enkelt. =) Jag ska slänga upp en bild och visa er när dom är gjorda.

Kan ni förstå att det är exakt 1 vecka kvar till huset kommer? Jag kan inte förstå de.
Det pirret och nervositeten jag känner just nu går inte att beskriva. Jag bara längtar så himla mycket. Och jag är inte ensam om att vara nervös. Sambon är nog lika nervös och pirrig som jag. Fast han är inte lika duktig på att visa de. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu