Juldagen

Som vanligt blev julafton en toppen dag/kväll. Firandet gick suveränt. Barnen fick mycket julklappar, åt knappt någon mat men en massa godis fick dom i sej allt ;) Precis som de ska vara..
 


Detta är julaftons bilderna som togs.. 

Idag blev vi bjudna hem till min mamma på jullunch. Super gott som vanligt. Och kilona växer så det knakar. Satt och räknade ut hur många julmiddagar/lunch jag har varit på i år, kom fram till 5 st. Gisses, att man inte tröttnat :P

Här har ni bilder från idag hemma hos min mamma:


Många blev suddiga men de är inte så lätt när alla är i rörelse hela tiden. 

Var förbi huset nu på eftermiddagen, grabbarna har fått upp taket på garaget. Super duktiga killar. Tog dock inga kort för de var så mörkt ute. Tänkte åka förbi här i mellandagarna på dagen så jag kan fotta lite =)
 
Imorgon vankas de jobb igen 8-16, sen blir de ett besök till hornbach och köpa golv. Ska ha annat golv i hallen av den enkla anledningen att vi vill ha slitstakare golv där pga vatten osv. Bilder kommer självklart senare =)
 
Nu ropar sängen!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu