Julafton :)

Sitter på jobbet. jobbar mycket denna jul och nyår. Men när jag slutat kl 16 går jag hem och fixar iordning mej. Ska hem till min farbror och fira jul. Där är även min pappa med familj, och mina kusiner. Sambon och barnen åker dit redan innan Kalle går på tv. Så alla är samlade. Jag får komma lite senare ;) 
 
igår var vi på ett lekland med barnen. Dom fick stoja av sej lite. :) det var uppskattat. William ville inte åka hem. Här kommer några bilder från igår 
 
 

 
 
imorse innan jag började så fick ju barnen sin obligatoriska morgon julklapp. 2 st var:) uppskattat. Dom har ngt att göra innan dom ska äta jullunch med deras farmor medans jag är på jobbet. Nästa år kommer jag nog få vara ledig på julafton. Det kommer jag gilla då vi får mysa och fira jul i Vårt egna hus :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu