Jobb, jobb, jobb

 
Behöver inte säga så mycket. Bara läsa rubriken. Jobbhelgen är här. Så jobbar 8-16 både idag och imorgon söndag. Idag är jag så sjukt trött, blää.. Har så svårt att sova om nätterna. Spec nu när det börjar närma sej husleverans. 12 DAGAR! Jag har så mycket tankar i huvudet. Vi vill så mycket som vi inte kan påverka. Så som att bli klar med grunden, att telge nät ska jobba snabbare och få fram vårat kontroll nr så vi kan ringa vårat elbolag vi vill ha så vi har el den 13 dec när huset kommer. 
 
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt hemma. Imorgon efter jobbet blir det firande av min lillebror som blev 13 År igår. 
 
 
Igår slog jag in dom sista julklapparna. Känns skönt att ha det ur vägen :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: fillan sj-w

jag längtar till jul! och jag gillar din blogg! :)

Svar: Det förstår jag att du gör =) åh tusen tack =)
Jenny Mangs Loftén

2012-12-03 @ 13:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu