Inrednings tankar

En vän till mej hörde av sej här om dagen och berättade att min beställning på ett kakfat är klart. Åh vad glad jag blev, hur fint är det inte?
 


Ann-sofie som är såhär duktig hittar ni HÄR. Hon lägger upp mycket bilder på sånt som hon har gjort, tips på inredning osv.. Jätte mysig blogg!

Har även gjort lite andra beställningar hos henne som kommer upp såfort dom är klara. Detta kakfat kommer ialf användas flitigt när de blir främande osv. =) 

Efter jobbet åkte jag hem till en kompis, lunchade och fikade. Vi har mycket lika smak och har kännt varandra sedan barnsben. Riktigt trevligt. Väl där ialf så utbytte vi lite ideer osv. så hela eftermiddagen har jag gått och grubblat över små detaljer i vårat hus. Kommer bli så himla roligt att få börja inreda och små pyssla.
 Ett tips till er inredningssugna är att gå in här Chilli, där dom har mycket inrednings grejer och annat smått och gott. I blandade prisklasser. 
Någon annan affär jag verkligen tycker om är Inochfinn. Super fin inredning och en del bra priser också. ;)
 
Som vanligt när man flyttar till nytt (där verkligen ALLT är nytt) så vill man ju inte dra in sina gamla saker. Jag tex vill ha ny soffa, tvbänk, soffbord, sideboard, vitrinskåp, köksbord.. You name it typ! En dag kommer de, men de blir inte första prio om man säger så. Det är lite annat som ska gå före. Så som färg till huset, altan, carport, förråd osv.. ;) Men drömma och titta är ju inte förbjudet hehe..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu