Huvudet är uppe i högvarv

Känns som om det är riktigt mycket nu. Mitt huvud är på helspänn hela tiden. Varför?
 
Jo jag tror att det är pga flytten och allt runt om kring.
Står och inväntar att gjutandet av garaget ska bli klart. Innan huset kommer ska sambon och jag skotta av hela plattan och grunden från snö. Dvs till den 13 december.
Under julen kommer jag jobba en del. Julafton, annandagen, mellandagarna, nyårsafton och nyårsdagen. Måste packa och allt strax där efter. 
Den 24 Januari har Älvsbyhus satt ut att dom ska vara klara och slutbesiknings ska ske. Därav har vi sagt upp vårat lgh till den 1 feb. I samma veva som vi ev kommer flytta (25-26 Januari) kommer sambon åka på en obligatorisk kurs med jobbet den 28 januari och kommer vara borta till ca 2 Feb. Där imellan måste jag hinna flyttastäda lgh och komma igång med boendet i huset.  Detta gäller OM vi får flytta in den 25- 26 jan men det är ju ingen som vet. Snön kanske gör så att allt blir framskjutet, jag vet inte.
Känns som en riktig soppa. För er kanske de låter enkelt. " vadå det är ju skit enkelt" osv.. Men för mej är det jätte mycket och mitt huvud hänger inte riktigt med. 
I värsta fall får vi ta in alla möbler och kartonger på shurgard och flytta in och bo i min lillebrors rum hos mamma. Men det känns ju väldigt jobbigt. Dom är ju redan 4 personer, att trycka in 4 st till + 2 hundar känna jobbigt. 
Men som sagt jag håller verkligen alla tummar och tår för att allt ska gå så smidigt som möjligt med allt.

Har ialf sovit dåligt igen inatt så är jätte seg. Har lämnat barnen på förskolan, handlat, vart ute med hundarna, tvättat 1 maskin tvätt, ringt ett x antal samtal och är inte klar ännu. Har typ sisådär 3 nr kvar. Varav 1 skulle ringa tillbaka då han satt i möte. Hejja hejja!

Måste försöka sova lite innan jag ska jobba ikväll och inatt. 
 
 
Klippte Leo i helgen, lockarna hans kom fram och blev ännu flera. Ser ni? =)



William fick också sej en omgång med saxen. (nyvaken kille)
 
Imorgon är det dax för julbord med mitt jobb. Denna gång i Taxinge slott. Aldrig vart där under jultid. Alla säger att det är så mysigt, jag hoppas det stämmer. Och hoppas på god mat. Kommer rulla hem tror jag ;)
 
 
Nej nu ska jag ta och fortsätta jaga folket sen blir de sova. 
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu