Fullt upp

 
Haft fullt upp hela dagen. Har hjälpt en vän på förmiddagen. Sen tvättat massa tvätt. Har jobbat en hel del Veckan som vart och då hinner man inte riktigt hålla efter. Jag har haft en killkompis och Charles bror på besök också under dagen.
 
sitter på jobbet just nu. Går av kl 8 imorgon bitti. Då är det dags att åka och införskaffa en snöskyffel. Eftersom vi måste skotta bort snön från grunden innan torsdag då huset kommer. Sen måste jag införskaffa en tomtedräkt till William eftersom dom har lucia tåg på torsdag. Köpte till Leo när jag var på Ullared, trodde att wille hade en sedan förra året, men den var för liten. Han växer så det är inte klokt.
 
Nu vet jag hur våran julafton kommer se ut. Kommer jobba julaftons förmiddagen iår. Medans jag jobbar 8-16 så kommer sambon och barnen äta jullunch med deras farmor. Sen när jag slutat så blir de snabba ryck hem till min farbror som också bor i Nykvarn som tur är. Där ska vi vara resterande av kvällen. Gud så mysigt. Juldagen kommer vi fira med min mamma, barnens mormor. Barnen har nog inget emot att få fira "julafton" flera ggr ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu