Frisör

Imorse kom min kompis över med sina barn som ville bli julfina. Så jag klippte dom och sen lämnade jag barnen på dagis. Fick åka pulka dit. Ni ser hur nöjda dom var. :)

Jag tog ut hundarna och mötte upp min lillasyster som kom över för att umgås. Hon fick julfina naglar. Vid 11 kom en kund och jag fixade hennes naglar fina. Hon skulle till fjällen över julen och ville känna sej extra fin.

Nu är jag på jobbet, bara snabb uppdaterar lite ;)

Någon som har något bra tips på 4 års present till William? :D först var min tanke, Mario kart spel. Men så finns de inte till Xbox. Typiskt. Så nu måste jag hitta nå annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu