Förkyld

Vaknade imorse 5,20 av en skrikande 4 åring vid fotändan. Han har kommit in i trottsen med att "kan inte". Han ville sova i våran säng men kan inte lägga sej själv. Jag vaknar med ett dunkande huvud, täppt näsa och lite halsont. Hade ställt klockan på 6,30 för att få sova lite längre. Tyckte jag behövde de efter typ 48 h vaket. Men icke de.
Så idag är jag mörk runt ögonen och känner mej allt annat än glad och pigg. Buuuh!

Är ialf på jobbet, tur jag tog ledigt imorgon från jobbet. Som de ser ut nu så blir ändå planerna inställda men jag tror min kropp säger ifrån. Stress, stress, stress.

Om jag mår någe bättre i em efter jag slutat ska jag försöka åka iväg och köpa en postlåda. Det måste vi ju ha till den 24 jan då vi troligen flyttar.

Nu ska jag jobba vidare. Trevlig lördag till er. Jag ska försöka bli frisk :)

Ingen skönhet idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu