Dagen med stort D är snart passerad

Som rubriken lyder så är dagen vi har väntat på såååååå länge snart passerat. Med sån förväntan och sån spänning =) Och jag är mer än nöjd. Vilka killar som satt upp vårat hus. Både trevliga och snabba. Jag tänkte jag skulle dela med mej av dagen i bildform, enklast så. Så kan jag klämma in med lite info ibland.
 
Dagen började med att jag gick av mitt jobb pass 8 imorse. Tog en snabb dusch (skulle dock inte gjort de, var så himla kallt att håret blev is) Tur att mössa finns ;) Min kusin plockade upp mej och hundarna och for ut till tomten där sambon redan hade vart sedan kl 7. 
 
När vi kommer på plats har redan modul nr 1 kommit på plats.





Kort där efter kom modul nr 2
 


Och nr 3
 


Och nr 4 och 5.
 
 
Nu började de verkligen likna något ;)
 


Sambon var såklart glad, men väldigt frusen efter att ha stått ute sen kl 7.



Namnskylten fick bli plåtad också. =)



Efter kl 13 var dom klara med alla moduler och påbörjade takresning och då frågade vi om vi fick gå in en snabbis och titta. Självklart fick vi de =) Så jag var snabb med kameran och tog lite bilder.

 
Vårat sovrum (svårt att se hur de verkligen ska se ut när de var så mycket saker ivägen + att det är ju långt ifrån färdigt invändigt.



Äldsta sonen Williams rum. =)

 
Badkar, äntligen!



Badrummet



Lilla toaletten. 
 
 
Hallen

 
Kök

Jag tog inga bilder på vardagsrummet för de var så himla svårt att få till en bra bild då de lås sååå mycket saker ivägen över hela golvet. Men jag återkommer självklart med uppdateringar invändigt när de börjat hända grejer. 
 
När klockan blev 15 var det dags för mej och sambon att gå på barnens lucia firande på förskolan. Som var utomhus (IS KALLT) stackars barnen. Gillar inte att vara utomhus vi dessa tillställningar. Inte när de är så mycket snö och så kallt ialf. Men det var fint, William fick syn på oss redan när dom gick i tåget och ville inte stå kvar. Sist i luciatåget kom leo utrullande i vagn med en flicka bredvid sej, utklädd till micheline gubbe. ;) Eller? haha..
 


Sambon och William fick också vara med på ett kort.


Jag och William

 
Nu ska jag avnjuta ett glas vitt med min sambo innan vi ska sova. Kommer sova som en stock inatt. Hoppas ni gör detsamma. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu