18 timmar

Kvar tills vårat hus kommer. Och jag sitter här hemma och försöker bli av med tröttheten.
 
 
Ska jobba ett 18 h pass ikväll/inatt.
 
Idag är jag mindre nervös över att huset kommer imorgon. Jag vet inte varför. Jag var hos våra nya grannar igår och fikade. Barnen klaffade direkt och William ville inte följa med hem. han skulle vara kvar och leka med deras äldsta son alvin. Vi pratade mycket om huset (dom har exakt samma husmodell som vi ska ha) så vi fick mäta lite på väggen och fick massa bra tips. Underbart att få så trevliga grannar som man faktist vill hänga med när vi flyttat ut. Skönt att bara komma över på ett glas vin en sommar kväll, eller när barnen vill leka så är det super smidigt och nära. Nu längtar vi bara ännu mera tills vi vår flytta in.
 
Nu blir de en promenad med hundarna och sen knata till arbetet. 
Slänger upp bilder imorgon när tiden finns. För er nyfikna =)
 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu