Nykvarns bostäder

Länstidningen kan man idag läsa att Nybo planerar att bygga upp radhus eller kedjehus. Undra vad dom kan komma att kosta när våran boyta på 76 kvm (4:a) kostar ca 8700 kr i bara hyra. Sen kostar de med kabeltv och parkering så vi är uppe i närmare 10 000 kr typ. Frågan är vilka som vill betala de. Inte vi, så nu drar vi ;) Men för dom som vill och bara kan bo i hyresrätt så tycker jag att det är en bra ide. Dessutom planerar dom att fixa en ny lekpark. Och det är ju verkligen på tiden. Som man väntat, nu flyttar vi ju ändå förvisso men man kommer ju ändå vistas i nykvarn en del och de är ju så himla mysigt att kunna vara i en lekpark på våran och sommaren. Ta med en matsäck och låta barnen busa och leka av sej utomhus. 
 
Såg sista avsnittet av Gossip girl nyss. Åh galet bra serie för ungdomar. =) såklart fastnade jag för den som för allt annat skräll som går ;) Men för er som inte sett de så varnar jag, det är beroende framkallande. Hehe,.
 
Sitter här hemma och myser med hundarna, barnen är på dagis. Jag ska snart göra lite lunch och sova några timmar. Ikväll och inatt är de jobb igen. Känns bra att jobba, kan ändå inte sova på nätterna. fattar inte vad de är med mej. Minsta lilla ljud eller att barnen låter osv, då vaknar jag och kan inte somna om. Jag har oftast inte problem att somna på kvällen. Men har jag hunnit sova 2-3 h så är jag typ "pigg" och jag kan inte somna om förrän typ 1-2 h senare. =( buhh.. mycket är nog denna flytt och stessen över att jag vill hinna med mer om dagarna. Men jag måste väl börja ta de lugnt som min sambo säger. Det är inte normalt att vara vaken i 48 h och köra på som om man vore en robot. Men idag tar jag de lugnt så kan jag köra på imorgon igen med packning och planeringar ;)
 


Chanel är en riktig soldyrkare, nu passar hon på att ligga i den medans den är på besök =) Händer ju för sällan denna årstid. 
 

Min äldsta tjej =) Fyller hela 6 år i år. Så himla fin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu