Våran matta

Som jag berättade ju här om dagen att jag hade köpt min vardagsrums matta som jag är så himla nöjd med. Tänkte visa hur den ser ut och hur det blev med den i vårat vardagsrum =)

 


Den ser mer gräddig ut på bilden tycker jag. men det är i gråa och vita nyanser och detaljer. 
 
 


Det kommer se ännu bättre ut när vi har nytt vardagsrumsbord och tvbänk. =) 

Ikväll kommer vi få besök av grannar som vi ska bjuda på middag. Barnen ska få busa och äta fredagsmys. Hoppas på en trevlig kväll. Sitter i valet och kvalet om jag ska fixa min naglar idag eller inte. Orkar jag? det tar ju ändå 4 h att göra på sej själv. 
Ska hinna åka till Ica maxi och handla också. Hinner jag, det är frågan?
 
Vad gör ni i helgen?
Jag ska jobba imorgon kväll och natt så ikväll ska jag passa på att njuta av en ledig fredag i vårat hus med middagsgäster för första gången här. Och att allt är löst med avloppet osv. =) yeay



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu