Vakna

Brukar du lyssna på vakna med the voice el vakna med nrj som de heter nu?
Varför ändrar man ett bra koncept!? Låter helt fel med vakna med nrj. :/ är det bara jag som stör mej på det? Haha

Har precis lämnat barn på fsk. Ska slänga på mej mina ögon och sen jobba lite. Lägga påskschema för personalen på jobbet. Jag håller på att lära mej om att kunna bli en MAL (medarbetar ledare) Ska få gå lite kurser och lära mej. Kommer bli kul. Alltid roligt att få klättra uppåt i det man jobbar inom. För min del är ju de inom personlig assistans. På andra jobb kan de ju vara att börja ta större ansvar, bli chef osv. :)

Nej nu blir de fixa mej lite :)
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu