Torsdag

Har haft en trevlig dag.

Kom hem från jobbet vid 8. Kom inte till ro så jag kunde inte sova. Började byta allas sängkläder och dammsög hela huset. Tog mej ett bad ;)

Blev ändå inte trött så bestämde mej att åka till en kompis. Vi fikade och besökte en tattuerare som hon ska tatueras av imorgon. Hon ska göra 3 fjärilar som klättrar från hennes ärr under naveln upp och ut från sidan av midjan. Fjärilarna representerar hennes tre barn. Varav fjärilarnas riktning och själva symbolen för att gör de på ärren är ett bevis för styrka och att hon blivit frisk från sin livmodercancer. Så himla skönt. Jätte bra val tycker jag.
Så imorgon efter jag har jobbat lite så ska jag med henne och hålla handen ;) kommer gå kanoners.

Just nu sitter jag med mitt te och bara myser. Har dock så himla ont i min käke (mina visdomständer strular) sist för 3 år sen, fick jag såhär då var jag tvungen att gå till tandis och få penicillin. Deras råd då var att dra ut dom då dom ev kommer strula i framtiden. som dom gör nu igen. Men aldrig. Fy! Någon som vet hur de fungerar. Hon pratade om att dela tanden osv. :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tog bort mina under narkos. :)

Är avis på dina fina håruppsättningar, hur får du till dem själv? Eller är det bara jag som är tafatt?

2013-02-23 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu