Sova

Det är ju dumt när man ska jobba 16 h pass? :P

Fick ett ryck och åkte iväg och köpte spegeln som vi ska ha i hallen. Älskar ramen och att den är bred och hög.
Vilan sätta upp den så sambon kan se sej själv utan att böja sej ;) (han är nästan 2 meter) lite längd skillnad på oss så den här blir perfekt. Självklart tar jag och visar er när den kommit på plats. :)

Det jobbigaste var att innan jag hämtade spegeln var att jag hade vart på ÖB och rusta innan. Så det var 3 påsar + en matta på 2 meter också i bilen. Fick klämma bort hundgallret och sen in med spegeln. Det var på håret får jag säga ;)

Mattan jag köpte är jag sååå nöjd med. Dessutom på rea. Hur bra är inte de? Bild kommer vid ett annat tillfälle.

Är nu på jobbet. Går som sagt av 8 imorgon bitti. Kl 10 imorgon ska jag hålla i ett litet möte och sen vid 14 är de dax för personalmöte. Om jag kommer vara trött? Äh jag är ju superwoman! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu