Shoppa shoppa shoppa

Gick av mitt pass i morse. Riktigt trött och svullna ögon efter en tung natt med lite gråt och mycket tänkande.

Tog mej ett bad och gjorde mej lite fräschare. Fick fin besök av säljaren som sålde vårat hus med namn Ali Boxner. Han kom över med en gåva :) badlakan. Han ville se hur vi hade de. Så himla trevlig kille! Rekommenderar varmt.

Flängt i affärer har jag och min kusin gjort också. Köpte en rörelsedetektor lampa som ska sitta på husväggen så det tänds upp när man kommer med bilen på kvällen osv :)
Sprang även in och köpte mina tavlor som jag sucktat efter så länge. Den ena var slut så jag fick bara med mej ena hem. Men dom skickade efter den andra, ska hämta den på torsdag fm. :) Kusinen köpte så himla fina och coola tapeter, hade jag inte haft nytapetserat så hade jag också köpt dom.
Fina visst?


Har även vart hos min morfar på sjukhuset. Vill inte gå in så mycket på det mer än att han betyder mycket för mej och att han är svårt sjuk.

Nu sover barnen. Har min lillasyster här ( hon har sportlov ) så hon passa på att sova kvar. :) ätit tacos och nu ska vi mysa framför tv:n. :)

Trevlig kväll till er alla

Här har ni en bild på min ena underbara tavla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu