Riktigt trött

Är inte alls helt kry. Har en ömmande hals och fryser till och från.
Men på jobbet är man. Leo blir hemma imorgon med. Får se när jag ska hinna sova. Jag och sambon byter bara plats så när jag slutar kan han åka och jobba.

Vet inte alls hur veckan ser ut förutom jobb. Letar beståmöbler från Ikea för fullt. Kan inte bestämma mej till 100 % hur jag vill att dom ska falla in. Jag vill inte köpa ngt bara för att. Not My thing. Så jag letar och finular ;)

Förresten i fredags hade vi middag med våra grannar. Super trevligt. Så himla mysiga och enkla människor. Precis så det klaffar! Underbart. Dom hade med sej en blomma till oss. Det är en uteblomma som ska planteras ute till våren. Men just nu pryder den vårat köksbord. Just nu kommer jag inte alls ihåg vad den heter. Men fin är den. Visst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu