Måndag/löning/jobbnatt

Dagen har gått i ett ända sen barnen slog upp sina blå.
Det har vart att lämna på dagis, hämtat svärmor och storhandlat. När jag trodde att jag skulle få sova och ta det lugnt så ringde de på ytterdörren.
Där står en kille från ett larmföretag som ville komma in och sälja deras larmtjänster. Efter 1 1/2 h så bad jag han återkomma så sambon fick kolla och höra hur det var.
Jag vill inte ta egna beslut.
Har ni larm hemma? Vad och hur ser erat ut?

Fick en kommentar här om dagen om jag inte kunde fotografera lite hemma hos oss. Jag ska göra de såfort jag fått upp lite tavlor och köpt lite saker dom vi ska ha. Vill inte visa ofärdiga resultat.
Tänkte ev köpa 2 tavlor och ny tvbänk här i veckan. Vi får se om man får tid till de. Jobbar en del. Och när man väl är ledig bör jag egentligen ta de lugnt ;)

Bilder kommer snart. Promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu