Lördag

Kalas har vi vart på idag. Min mammas sambos mamma fyllde 75 år så vi har var där och det bjöds på smörgåstårta och vanlig tårta. Trodde att jag skulle spricka. Men trevligt var de. Men ack vad trött man blev.

Nu är jag hemma. Barnen somnade i bilen så sambon tog med sej dom i bilen och åkte till jobbet. Han skulle hämta filmutrustning. Han ska filma rören idag el imorgon.

Entreprenören kommer senare och ska sätta upp rören i grunden så dom får bättre lutning från huset. Så hoppas vi att sambon kan se om de är fel på rören och att entreprenören blir klar med rören. :)

Vad gör ni idag??

Jag fixade håret idag för omväxling. En snabb inbakad som är flätad från ena sidan till den andra. Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu