Jobb lördag

Var iväg på förmiddagen och köpte målarfärg till båda barnens rum. Leos fondvägg ska gå i grönt. Williams i blått.
Påbörjar nog målandet imorgon (om jag orkar)

Har vart så himla trött och haft ont i kroppen idag. Så om jag mår bättre imorgon så börjar vi.

Kl 13,30 imorgon kommer en tjej hem till oss och intervjuar oss. Tar lite kort osv.. Får se hur det går ;) och i vilken tidning vi hamnar i haha.

Just nu är jag på jobbet. Min brukare tittar på hockey för fullt. Det är kul då jag också kan titta lite då.
Man får passa på eftersom vi fortf inte fått igång våra tvkanaler hemma. Sen ikväll är det väl melodifestivalen så då får man snegla på det i den mån det går ;)

När jag åkte hemifrån idag så höll sambon på att sätta upp spegeln i hallen. Svor och var lite irriterad på att det var så svårt att få upp spegeln rakt utan att förstöra väggen med flera hål. Får se imorgon bitti hur det gick.

Vad gör ni idag?

Bilden tagen imorse då hela familjen förutom jag dammsög. Såg så roligt ut när till och med hundarna hakade på dammsugandet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu