Inte sova

Blev inte någon sömn idag.

Efter jag hade slutat så åkte jag hem till svärmor och åt frukost. Sen vidare hem till min mormor och fikade. Där mötte jag min mamma och hennes sambo också. En jobbig tid för oss alla. :(

Efter jag hade kommit hem hade jag 1 1/2 h på mej att göra ngt innan jag var tvungen att gå på utvecklings samtal för Leo. Jag tog en promenix med hundarna i solen. dammsög och har tvättat 2 maskiner tvätt. Var inte så överdrivet trött då.

Men vad tror ni att jag är nu? Så himla trött. Skulle vilja stupa ner i sängen. Men icke de. Invänta sambon och laga middag. Snart är det helg. Längtar! Jag är ledig lör och sön :)

Bild från promenaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu