Ikea

Jag och min kompis åkte iväg till Ikea idag. Inga barn och inga karlar tog vi med oss. ;)
Gick utav bara farten i plånboken. Men jag köpte bara behöver saker. Tittade på tv-bänk men attans, hade tittat på en som sambon ville ha. Men den var rena besvikelsen, så de blir att titta vidare. Den vi har idag är vi nöjda med. Skulle bara behöva en låda till så vi kan packa upp våran sista kartong med innehållet av filmer.
Så vi behöver en ny tv-bänk.

Har ni några tips?

Köpte den traditionella expedithyllan i ett barnrum. Köpte till Williams rum. En 4x4 i vit. Så kommer tvn upp lite i hans rum också. Kan berätta att den vart påväg ner i backen några gånger. Så nu blir de ändring på de då den ska stå uppe på :D

Sen köpte jag den sista delen av våran sideboard i serien bestå på Ikea i högglans vit. Det är för förvaringens skull som vi köpte den. :)

Bilen var ialf fullproppad som ni ser ;)

(Min kompis fick följa med på en bild)
Sideboarden står mot väggen som går mot köket. Ska ta bättre bilder när det är fixat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu