Badkar

Tog mej ett bad såhär på morgon kvisten. Så himla skönt. Men samtidigt är de omständigt och jobbigt när man bara ska duscha snabbt osv.. Önskar att jag kunde ha båda två. Men de går ju inte. Får se hur vi gör i framtiden. Om man sätter upp en glas-dusch-vägg och behåller badkaret el om de blir bara dusch hörna.

Vid 11 kommer en bekant som ev ska köpa våran ek malm byrå. Skönt att bli av med den då vi ska köpa en till sidebord som ska stå där byrån står idag.
Sen runt 12 kommer mamma m fam + min moster och hennes man. Tänkte bjuda på en gofika då dom hjälpte oss att städa gamla lgh :)

Så ska snart gå ur badet och ställa mej och baka lite ;) jag tycker själv om att bli bjuden på hembakat så jag kör på de idag ;)

Ikväll blir de jobba extra. Men de gör inget, jag är ju ledig imorgon :D

Vad gör ni idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu