åter igen

Nu har vi STOPP I AVLOPPET IGEN!

Är så fruktansvärt less på det här. Imorgon är ju tanken att barnen ska vara hemma med mej, det går ju inte utan fungerande toa, vatten osv. Sambon tror sej veta vad felet är. Röret är troligen av i singlet utanför huset (troligen) + att han har hittat en blått lock som någon satt fast för ett annat rör. Jag förstår ingenting. Den ända lösningen nu är väl att gräva upp marken utanför för att kunna se mer. :(

Jag försöker se ljuset i tunneln men va f*n. Det här känns som dom värsta dagarna men samtidigt bästa dagarna i mitt liv. Man vill ju kunna njuta men likförbaskat går de ju inte. Fy. Frågan återstår nu, vart ska vi bo tills allt är fixat?
 
Våran KA skulle skicka iväg papprena till kommunen idag. Hoppas han gör de. Ska ringa kommunen imorgon och se om dom kommit fram. Annars blir de jaga han igen. fan va less jag är på allt just nu. 

Någon som har tips på ngt som piggar upp i dessa situationer?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu