Deppig

Just nu har jag mkt att hålla reda på i huvudet.

1. Tomten är fortf inte godkänd (hade en ny besiktning idag) så ingen gräs blir de denna vår. :( snarare blir de att jag och sambon ska få finansiera det som ej är klart och dessutom ta hit ngn som får lägga om vårat dagvatten och avloppsrör som inte är godkända. Och domstolen får besluta om entreprenören får betala tillbaka till oss. Detta kan ta upp till 3 år. Jag har sån ångest och ont i magen så jag orkar inte skriva mer om de. För jag vill försöka blicka framåt.

2. Mkt som händer och sker i det privata livet, som jag inte vill gå in på i bloggen.

3. William och Leo har haft höstblåsor någon v nu. Men nu är dom äntligen veck och vi har kunnat gå tillbaka till vardagslivet igen. 

4. Ikväll vankas det ljusparty hos oss. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu